ZEISS SmartLife Lenses
ZEISS ДЛЯ ОФТАЛЬМОЛОГІВ ТА ОПТИКІВ

Лінзи ZEISS SmartLife

Відчуйте різницю.

Найповніший асортимент лінз від ZEISS. Інноваційний сучасний продукт, здатний задовольнити актуальні зорові потреби клієнтів, незалежно від їх віку. Разом із вашими послугами та досвідом наші лінзи SmartLife пропонують клієнтам цілковито нові зорові враження.

  • Забезпечують комфортний зір протягом всього дня для сучасного способу життя «бути завжди на зв'язку та в русі».
  • Забезпечують легкість перегляду та розслаблений зір на будь-яких відстанях та в будь-яких напрямках
  • Дизайн лінз адаптується до вікових змін зору користувачів

Для чого компанія ZEISS створила асортимент лінз SmartLife?

Це відповідь на невпинні зміни нашого способу життя.

  • > 50%

    Понад 1/2 населення світу користується мобільними цифровими пристроями.4

  • 57%

    населення світу зараз має доступ до інтернету.5

  • +1 мільйон

    нових користувачів інтернету на день.5

  • 55+ років

    На сьогоднішній день найбільші темпи зростання частоти використання смартфонів спостерігаються серед людей віком понад 55 років.6

  • 48%

    річне зростання поставок смарт-годинників станом на перший квартал 2019 року.7

Man looking at his phone while walking

Ми живемо, перебуваючи завжди на зв'язку та в русі, що впливає на наші зорові звички.

Ваші клієнти живуть у швидкоплинному світі, постійно взаємодіючи з іншими людьми, інформацією та речами, як у мережі, так і в реальному житті. Вони нерідко просто "прикуті" до цифрових пристроїв, навіть коли рухаються. І все ж життя — це більше, ніж тільки екрани. Постійний перехід від цифрових пристроїв до фізичного оточення може бути складним завданням для очей і призвести до появи зорового дискомфорту або напруження очей. Це ускладнює навіть звичайні завдання, або навіть гірше – життєві деталі залишаються непоміченими. Хороший комфортний зір має вирішальне значення, щодня даруючи нам впевненість у собі. Вашим клієнтам потрібен не тільки чіткий центральний зір, але й плавний периферійний зір. Це допомагає їм легко переводити погляд між предметами на різних відстанях та в різних напрямках, крокуючи життям.

В міру того, як ми дорослішаємо, наші зорові потреби змінюються.

Анатомічні та фізіологічні зміни очей можуть з часом призвести до виникнення різних проблем. Незалежно від того, молоді чи літні ваші клієнти, вони незмінно відчувають напруження зору, що стало частиною сучасного способу життя. Крім того, їх зорові потреби також змінюються з віком. На це впливають два ключові фактори:

  • Зменшення амплітуди акомодації.
  • Зменшення діаметра зіниці.
Двоє молодих людей дивляться на смартфон

Досконалий асортимент, здатний задовольнити актуальні зорові потреби тих, хто носить окуляри.

Новий та повний асортимент лінз SmartLife від ZEISS є відповіддю на актуальні запити клієнтів і враховує дані масштабних досліджень. Незалежно від того, які лінзи потрібні вашим клієнтам – монофокальні, варіфокальні чи якісь інші, наші рішення допоможуть крокувати в ногу з часом усім, хто носить окуляри.

  • Легко й просто продаються.
  • Забезпечать вашим клієнтам широке поле зору та зоровий комфорт протягом усього дня для життя в стилі "завжди на зв’язку та в русі", незалежно від віку чи зорових проблем.
  • Гарантують легкість перегляду та розслаблений зір на будь-якій відстані та в будь-якому напрямку з перевіреною високою якістю зору.
  • Лінзи ZEISS SmartLife адаптують дизайн лінз відповідно до вікових змін зору користувачів.

Підтверджена задоволеність клієнтів лінзами ZEISS SmartLife.

  • 94%

    відзначають легкість переведення погляду в усіх напрямках із монофокальними лінзами ZEISS SmartLife.9

  • 81%

    Завдяки цифровим лінзам ZEISS SmartLife 81% користувачів помітили широкі поля комфортного зору для виконання завдань на середніх та близьких відстанях.10

  • 80%

    4 із 5 користувачів здатні плавно переводити погляд між усіма зонами огляду – від близької до далекої – з прогресивними лінзами ZEISS SmartLife.11

Інновація, на основі якої розроблено технологію ZEISS SmartView Включено в усі лінзи ZEISS SmartLife.

  • Розумна динамічна оптика

    Сучасні тривимірні моделі "об’єкт-простір" та новий дизайн "відбитки пальців", адаптовані до сучасної динамічної зорової поведінки, дозволяють плавніше переводити погляд між усіма зонами огляду.

  • Віковий інтелект

    Враховує зміни зорових потреб на кожному етапі життя власника окулярів.

  • Прозора і тонка оптика

    ZEISS обіцяє точність та естетичний вигляд лінз із оптимальним балансом між оптичними характеристиками й тонкістю та легкістю лінзи.

Зв'яжіться з нами

Чим ми можемо вам допомогти?

Триває завантаження форми…

Зв'язатися з нами

Компанія Carl Zeiss Vision UK Ltd скористається введеною вами в контактну форму інформацією, щоб відповісти на ваш запит електронною поштою або телефоном. Натисніть тут, щоб ознайомитися з нашою заявою щодо захисту даних.

  • 1

    88% відчули ненапружений зір на будь-яких відстанях. Джерело: незалежне приймальне випробування для асортименту лінз ZEISS SmartLife, n=48 учасників (частки учасників, які «повністю згодні», «згодні» або «частково згодні»). Школа оптометрії при Астонському університеті, Велика Британія, 2019 рік.

  • 2

    63% менше відчували втому очей в кінці дня порівняно зі своїми попередніми лінзами. Незалежне приймальне випробування для асортименту лінз ZEISS SmartLife, n=52 учасника (частки учасників, які «повністю згодні», «згодні» або «частково згодні»). Школа оптометрії при Астонському університеті, Велика Британія, 2019 рік.

  • 3

    4 з 5 відмітили плавне переведення зору між близькими та далекими предметами в усіх зонах огляду. Джерело: 80% споживачів відмітили плавний перехід усіма зонами огляду (частки учасників, які «повністю згодні», «згодні» або «частково згодні»). Незалежне приймальне випробування з аосртиментом лінз SmartLife від ZEISS, n=82 учасника. Школа оптометрії при Астонському університеті, Велика Британія, 2019 рік.

  • 4

    Bababekova Y., Rosenfield M., Hue J.E., Huang R. R. (2011). Font Size and Viewing Distance of Handheld Smart Phones. Optometry and Vision Science, 88:795–97.

  • 5

    Ioannidou F., Hermens F., Hodgson, T.L. (2017). Mind your step: the effects of mobile phone use on gaze behaviour in stair climbing. Journal of Technical and Behavioural Science, 2: 109-120.

  • 6

    Динамічне дослідження погляду - зміни погляду в процесі користування цифровими пристроями. Компанія ZEISS Vision Science Lab, Інститут офтальмологічних досліджень, університет міста Тюбінген, 2019 рік. Неопубліковані дані.

  • 7

    Gustafsson E., Thomé S., Grimby-Ekman A., Hagberg M. (2017). Texting on mobile phones and musculoskeletal disorders in young adults: A five-year cohort study. Applied Ergonomics, 58:208-214.

  • 8

    Deloitte LLP. (2017). Розумні пристрої - закономірності використання споживачами та для бізнесу. Глобальне опитування споживачів мобільних пристроїв, 2017 рік: UK Cut.

  • 9

    94% відмітили легкість переведення погляду в усіх напрямках. Джерело: незалежне приймальне випробування для асортименту лінз ZEISS SmartLife, n=48 учасника (частки учасників, які «повністю згодні», «згодні» або «частково згодні»). Школа оптометрії при Астонському університеті, Велика Британія, 2019 рік.

  • 10

    81% відмітили широке поле комфортного зору для виконання завдань на середніх і близьких відстанях. Джерело: незалежне приймальне випробування для асортименту лінз ZEISS SmartLife, n=52 учасника (частки учасників, які «повністю згодні», «згодні» або «частково згодні»). Школа оптометрії при Астонському університеті, Велика Британія, 2019 рік.

  • 11

    80% споживачів відмітили плавний перехід усіма зонами огляду (відсоток учасників, які «цілком згодні», «згодні» або «частково згодні»). Незалежне приймальне випробування для прогресивних лінз ZEISS SmartLife
    , n=82 учасника дослідження. Школа оптометрії при Астонському університеті, Велика Британія, 2019 рік.