VISUPHOR 500
ZEISS ДЛЯ ОФТАЛЬМОЛОГІВ ТА ОПТИКІВ

ZEISS для офтальмологів та оптиків. Ваш партнер – сьогодні і завтра.

Коротко про ZEISS Vision Care

ZEISS Vision Care розробляє й виготовляє високотехнологічне обладнання та продукти для всього ланцюжка створення цінності окулярів. Цей процес охоплює розробку, виробництво та розповсюдження високоякісних лінз для окулярів, діагностичних приладів і комплексних бізнес-рішень. У центрі всієї нашої діяльності — стабільний успіх наших клієнтів та допомога людям в усьому світі, яким ми даємо можливість чітко бачити світ навколо з усіма його деталями та магією.

Штаб-квартира
Аален, Німеччина

Структура

Стратегічний бізнес-підрозділ повністю належить групі ZEISS та сегменту споживчих ринків ZEISS.

Розташування

  • Дослідницькі центри в Німеччині та Австралії.
  • Міжнародні лабораторії Rx, виготовлення фотохромних, напівготових, стандартних готових лінз та лінз для сонцезахисних окулярів в Америці, Європі та Азії.
  • Регіональні лабораторії Rx на всіх континентах.
  • Міжнародні дистриб'юторські центри в США, Німеччині, Мексиці, Китаї та Угорщині.
  • Регіональні дистриб'юторські центри на всіх континентах.
  • Регіональні та локальні центри доставки в більш як 50 країнах.

Факти і цифри

  • 2000

    Клієнти компанії ZEISS на конвенції Seeing Beyond у 2019 році.

  • >200

    Центри зору, якими володіють та успішно керують наші клієнти.

  • 400 нм

    Захист від УФ-випромінювання в прозорих лінзах – більше переваг для пацієнтів.

Створення сьогоднішніх цінностей

Все, що ми робимо, фокусується навколо стабільного успіху наших клієнтів.

Handshake

Ваші амбіції – наші амбіції.

Побудова тривалих партнерських відносин є однією з найважливіших цілей компанії ZEISS. Ми хотіли б більше дізнатися про вас, спеціаліста-офтальмолога. Тому що ваші потреби, потреби ваших клієнтів і ваш спосіб ведення бізнесу є визначальними факторами для розробки нашої продукції та бізнес-рішень.

Усі наші пропозиції та інновації слугують єдиній меті – успіху клієнтів компанії ZEISS, офтальмологів та оптиків, груп спеціалістів із закупівель, виробників брендів окулярів та мереж оптик.

Woman with glasses smiling

Високотехнологічні інновації для високочутливих продуктів

За своїм характером компанія ZEISS є допитливою та винахідливою і не втомлюється кидати виклик встановленим звичаям. Наші інновації фокусуються на бажаннях та потребах реальних людей. Ми пропонуємо необхідну продукцію з відчутними перевагами для кінцевого користувача, які легко пояснити і легко зрозуміти.

Такі інновації, як технологія ZEISS UVProtect, лінзи ZEISS DriveSafe, такі прилади і платформи, як ZEISS i.Profilerplus, а також додатки, як-от Мій зоровий профіль, отримали численні відзнаки – не тільки за дизайн і технологічну досконалість, але також за зручність для користувачів.

Наш бренд ZEISS

Перспектива, що відкривається, якщо стояти на поверхні Місяця і дивитися в напрямку Землі.

Більше, ніж просто логотип.

Ми справді переконані, що бренд ZEISS може слугувати точкою диференціації у вашій точці продажу. Як піонер наукової оптики та лідер галузі в усіх сегментах нашого бізнесу, компанія ZEISS вже понад 175 років розширює горизонти людської уяви. З компанією ZEISS пов’язано чимало захоплюючих історій, що привносять атрибути нашого бренду в життя в міру того, як ми продовжуємо по-новому надихати світ.

Візуалізація літографії EUV.

Лідерство.

Літографія з випромінюванням у крайній області УФ-спектра (EUV) є ключем до нанотехнологій майбутнього. Унікальна технологія виробництва напівпровідників від ZEISS дозволяє виробникам мікросхем в усьому світі проєктувати на пластини структури, що є тоншими за людську волосину в 4000 разів. Ці дедалі менші та потужніші мікрочіпи є основою мікроелектронних інновацій, що використовуються сьогодні практично в кожному технічному приладі.

Збільшене зображення канадської 100-доларової банкноти, на якій, окрім іншого, зображено мікроскоп ZEISS.

Точність.

Емблема ZEISS уособлює неперевершену точність та асоціюється з експертами в різних галузях по всьому світу, серед яких понад 35 лауреатів Нобелівської премії.

Фотографія канадської 100-доларової банкноти є чудовою ілюстрацією цього твердження. Мікроскоп, із яким на ній зображено дослідника в лабораторному халаті, – це мікроскоп Carl Zeiss Axioplan 2, що використовується для сучасних медичних досліджень. Тут він символізує незмінну багаторічну відданість Канади медичним дослідженням та інноваціям. Чи помітили ви емблему ZEISS?

Загальний вигляд Місяця.

Натхнення.

Коли з'явилася амбіція відправити людину на Місяць та безпечно повернути її на Землю, багато людей об'єдналися, щоб здійснити мрію. Компанія ZEISS також брала участь у вирішенні цієї задачі. 20 липня 1969 року об’єктиви камер ZEISS, спеціально розроблені для космосу, зробили знакові знімки цього монументального досягнення.

Межі того, що вважалося можливим, було розсунуто завдяки фотографіям сліду, який став символом цього досягнення, та вперше побаченого сходу Землі – знімків, які надихатимуть майбутні покоління людей на нові досягнення.

Чи знали ви, що ці камери досі на Місяці?

Збільшене зображення обличчя ляльки в масці для дихання.

Відкритість.

Ми прагнемо безперервно вести діалог із нашими клієнтами і вважаємо себе відкритими, доступними партнерами, до яких завжди можна звернутися по професійну підтримку. Прикладом такого підходу може бути співпраця між компаніями Hossinger Kunststofftechnik і ZEISS Industrial Quality Solutions з метою допомогти недоношеним дітям самостійно дихати.

Для подачі збагаченого киснем повітря недоношеній дитині з масою тіла 400 г необхідні складні мініатюрні пристрої. Їх має бути виготовлено з дотриманням найвищих стандартів, і тому компанія Hossinger звернулася по допомогу до нас. В результаті народилася технологія ZEISS O-INSPECT, яка надає метрологам компанії Hossinger і немовлятам із масою тіла 400 г «простір для дихання».

Літня жінка в рефракційних окулярах.

Відповідальність.

Оскільки компанія ZEISS є власністю фонду, відповідальність та успіх нашого бізнесу нерозривно пов’язані впродовж багатьох років.

Програма Aloka Vision, ініційована компанією ZEISS, робить окуляри доступними для людей, що проживають у сільських місцевостях Індії, де відсутня офтальмологічна допомога. Ця програма – не благодійність, а соціально відповідальний бізнес, який усуває першопричину: відсутність інфраструктури піклування про зір та офтальмологів чи оптиків. Завдяки залученню та навчанню місцевих жителів проведенню офтальмологічних тестів, ця ініціатива не тільки забезпечує тисячам людей кращий зір, але й поліпшує життя громад загалом.

Успіх, заснований на минулому: путівник для галузі з самого початку.

Завдяки інноваційному потенціалу та великому досвіду в сфері оптики, компанія ZEISS відіграє центральну роль у формуванні індустрії окулярів, починаючи з 1912 року.

Створення завтрашніх цінностей: майбутнє з ZEISS Vision Care

Погляд за межі — для нашої компанії, наших клієнтів та нашої планети.

Look through glasses to green forest

Партнери в боротьбі за сталість довкілля

Думка наших клієнтів залишатиметься нашим головним стимулом рухатися вперед. Реалізуючи стратегію інвестицій по всьому світу, компанія ZEISS продовжує вкладати значні кошти в оптимізацію власної інфраструктури. Ми приділяємо особливу увагу прискоренню діджиталізації компанії, щоб забезпечити надання вам необхідних продукції та послуг і допомогти крокувати в ногу з часом.

Команди ZEISS Vision Care, зайняті розробкою, виробництвом, логістикою, обслуговуванням, ІТ та продажами, безперервно працюють над збереженням ресурсів. Вони постійно розробляють рішення для піклування про зір, допомагаючи людям – незалежно від походження чи статків – бачити краще.

Зв'яжіться з нами

Чим ми можемо вам допомогти?

Триває завантаження форми…

Зв'язатися з нами

Компанія Carl Zeiss Vision UK Ltd скористається введеною вами в контактну форму інформацією, щоб відповісти на ваш запит електронною поштою або телефоном. Натисніть тут, щоб ознайомитися з нашою заявою щодо захисту даних.