Лінзи ZEISS PhotoFusion X
Запропонуйте своїм клієнтам фотохромні лінзи з унікальним захистом від синього світла.
PhotoFusion® X – це не просто оновлення продукту. Ми повністю переглянули фотохромну технологію завдяки використанню нового матеріалу для лінз, барвників прискореної дії та матриці-носія з оптимізованою швидкістю.
Для чого компанія ZEISS створила лінзи PhotoFusion® X? Це відповідь на щоденні потреби ваших клієнтів.
Користувачі лінз прагнуть рішення "все в одному".
Попит на фотохромні лінзи постійно зростає у відповідь на сучасний спосіб життя "завжи в русі" та збільшення кількості людей віком від 45 років, які носять прогресивні окуляри, а також молодих людей, які користуються окулярами. Клієнти бажають отримати окуляри для щоденного носіння, якими можна було б користуватися цілий день за будь-якого освітлення.
Новий погляд на фотохромні лінзи.
Лінзи ZEISS PhotoFusion – вибір №1 для багатьох офтальмологів завдяки швидкості їх реакції. На сьогоднішній день, у світлі зростаючого попиту, компанія ZEISS підносить світлочутливі лінзи на абсолютно новий рівень, представлений лінзами ZEISS PhotoFusion X.
Якість, доведена до досконалості: швидкість X затемненість X прозорість X захист.
ZEISS PhotoFusion X — це не просто оновлення продукту. Це новий погляд на фотохромні лінзи, продукт, фактично винайдений заново. Якість, доведена до досконалості, – створено для прискорення розвитку вашого бізнесу.
Задоволеність ваших клієнтів лінзами ZEISS PhotoFusion X доведено.
-
1
Випробування, проведене незалежною лабораторією в США в 2021 році згідно з вимогами стандарту ISO 8980-3. На основі середньої швидкості (%T/хв) просвітління від повністю активованого стану до 80%T за температури 23 °C тільки для сірих лінз із індексом 1,50 (CR607) у формі HC. Порівняно з сірими лінзами відомих брендів останнього покоління з індексом 1.5.
-
2
Дослідження Американської ради з проблем зору, "Захист очей від УФ-випромінювання", 2018 рік.
-
3
Дослідження вибору споживачів за участю N= 101 людей, які носять окуляри, проведене в Німеччині у вересні 2021 року незалежним інститутом маркетингових досліджень (суб’єктивна візуальна оцінка на білому тлі, освітлюваному типовими світлодіодними лампами для приміщень).
-
4
Дослідження за участю людей, які носять окуляри, в Німеччині (n=151 користувачів прозорих лінз) у 2021 році (незалежний дослідницький інститут) та 2012 році (незалежний партнер із досліджень).
Дослідження за участю людей, які носять фотохромні окуляри, у Великобританії (n=232) у 2021 році (незалежний інститут). -
5
порівняно з попереднім поколінням лінз ZEISS PhotoFusion.
-
6
Випробування, проведене незалежною лабораторією в США в 2021 році згідно з вимогами стандарту ISO 8980-3. На основі середньої швидкості (%T/хв) просвітління від повністю активованого стану до 80%T за температури 23 °C тільки для сірих лінз із індексом 1.60 та лінз із полікарбонату у формі HC.
-
7
Аналіз, проведений відділом технологій та інновацій компанії Carl Zeiss Vision GmbH у Німеччині в 2020 році відповідно до стандарту ISO 8980-3. На основі середньої швидкості (%T/хв) активації від повністю прозорого стану до 30%T за температури 23 °C тільки для сірих лінз із індексом 1.50 та лінз із полікарбонату у формі HC.
-
8
Аналіз, проведений відділом технологій та інновацій компанії Carl Zeiss Vision GmbH у Німеччині в 2020 році відповідно до стандарту ISO 8980-3. На основі коефіцієнта пропускання PFX та PF в активованому стані за температури 23 °C для лінз 1,5 сірого, коричневого, сіро-зеленого та синього кольорів у формі HC.
-
9
Аналіз, проведений відділом технологій та інновацій компанії Carl Zeiss Vision GmbH (Німеччина, 2021 рік) для сірих та коричневих лінз 1,6 із покриттям DV Platinum.
-
10
Аналіз, проведений відділом технологій та інновацій компанії Carl Zeiss Vision GmbH в Німеччині в 2021 році. На основі стандарту BVB (блокування синьо-фіолетового світла), що передбачає вимірювання кількості світла з довжиною хвилі 400-455 нм, яка блокується лінзами PFX 1,6 темно-сірого кольору у формі НС.
-
11
Дослідження вибору споживачів за участі N= 101 людей, які носять окуляри, проведене в Німеччині у вересні 2021 року незалежним інститутом маркетингових досліджень (суб’єктивна візуальна оцінка сірих лінз із індексом 1,6 з покриттям AR після активації за допомогою джерела штучного УФ-світла).
-
12
Патенти США 5,910,516; 6,723,859; 7,521,004; інші патенти очікують на розгляд.