
Використовуйте максимальні можливості продуктів разом із MyZEISS
Увійдіть тут.
Або зареєструйтеся в три прості кроки
Вкажіть електронну адресу, заповніть форму та активуйте обліковий запис, скориставшись посиланням у листі-підтвердженні.
Представляємо MyZEISS
Поширені запитання
-
Клієнтська платформа MyZEISS — це місце, де ви можете знайти все, що пропонує ZEISS — від керування вашими системами до цифрових послуг і навчання.
- My Learning. Дивіться докладні навчальні матеріали про продукти та проходьте онлайн-курси сертифікації в ZEISS Academy. Переглядайте клінічні випадки від колег у Peer Insights.
- My Tools. Ексклюзивні матеріали для пацієнтів для клієнтів-офтальмологів на підтримку вашого бізнесу. Доступ до CONVIVO Image Library надається ексклюзивно клієнтам ZEISS CONVIVO.
- My Systems. Керуйте пристроями й подавайте заявки на обслуговування онлайн.
-
MyZEISS оптимізовано для кожного користувача. Ми рекомендуємо використовувати вашу робочу електронну адресу, щоб зареєструватися за допомогою трьох простих кроків на сайті: www.zeiss.com/meditec/myzeiss
- Крок 1. Вкажіть електронну адресу
- Крок 2. Заповніть форму
- Крок 3. Активуйте обліковий запис, скориставшись посиланням у листі-підтвердженні
-
Залежно від посади й спеціалізації є різні додаткові інструменти. Наприклад, ZEISS CONVIVO Image Library, доступ до якої надається клієнтам CONVIVO, пропонує відібрані клінічні випадки від ваших колег із прикладами зображень, отриманих під час процедур, що виконувалися за допомогою CONVIVO® від ZEISS. Продовжуючи підтримувати наші широкі клієнтські сегменти, ми продовжуємо розробляти й надавати нові функціональні можливості та сервіси.
-
Створюйте й надсилайте запити з головного екрана Service Requests або через огляд пристрою в розділі My Systems. За допомогою останнього ваш запит на обслуговування попередньо заповнюється початковими даними, включаючи відділ та серійний номер. Потім ви вибираєте загальну проблему й детально пояснюєте, в чому полягає складність. Також є можливість завантажити зображення або відео, щоб допомогти нам легко зрозуміти проблему та швидко її вирішити. Ви завжди можете відстежувати хід виконання вашого запиту на обслуговування в розділі Service Request.
-
Так, MyZEISS містить різноманітні відео та документацію з навчання та усунення несправностей. Ви можете усунути несправності своїх продуктів за допомогою коротких відео з інструкціями від професіоналів ZEISS. Крім того, у розділі інформації від колег ви знайдете велику колекцію клінічних випадків із застосуванням технологій ZEISS, підготовлених і представлених вашими колегами.