Стисло про ZEISS

ZEISS – це провідна міжнародна технологічна компанія, що працює в галузі оптики та оптоелектроніки. У минулому фінансовому році група ZEISS отримала річний дохід понад 7,5 млрд євро у чотирьох сегментах: «Технології виробництва напівпровідників», «Промислова метрологія та дослідження», «Медичні технології» та «Споживчі ринки» (статус: 30 вересня 2021).

Для своїх клієнтів ZEISS розробляє, виробляє і поширює високоінноваційні методи вирішення питань та надає гарантії якості для промислової метрології, мікроскопії та науки про життя і дослідження матеріалів, а також медичні рішення для діагностики та лікування у галузі офтальмології та мікрохірургії. ZEISS також є провідним виробником літографічної оптики, яка використовується у виробництві мікросхем для виробництва напівпровідникових компонентів. У всьому світі існує попит на передову продукцію ZEISS, таку як лінзи для окулярів, об'єктиви для фотоапаратів і біноклі.

Займаючись діяльність, яка пов'язана з напрямками майбутнього розвитку, такими як цифровізація, охорона здоров'я та інтелектуальне виробництво, а також будучи сильним брендом, ZEISS створює рішення, які розвивають світ оптики і суміжні галузі, а також сприяють технологічному прогресу. Значні та постійні інвестиції компанії у дослідження і розробки закладають основу для успіху і постійного розширення технологій і лідерства ZEISS на ринку.

 Компанія ZEISS, яка нараховує понад 35 000 співробітників, працює майже в 50 країнах світу і має приблизно 60 торгових і сервісних компаній, 30 виробничих майданчиків і 25 центрів розробки. Вона була заснована в 1846 році в м. Єна, штаб-квартира компанії знаходиться в м. Оберкохен, Німеччина. Фонд Carl Zeiss, один з найбільших фондів Німеччини, який займається розвитком науки, і є єдиним власником холдингової компанії Carl Zeiss AG.

ZEISS Vision Care

ZEISS Vision Care один з провідних світових виробників лінз для окулярів та офтальмологічного обладнання. Цей підрозділ належить до сегменту «Споживчі ринки», який розробляє і випускає пропозиції для всього ланцюга виробництва окулярів, які поширюються у всьому світі під торговою маркою ZEISS.

Політика ZEISS

Політика компанії ZEISS ґрунтується на наступних темах:

  • торгова марка ZEISS, продукція та задоволеність клієнтів
  • працівники, охорона праці та техніка безпеки
  • дотримання нормативних вимог і соціальна відповідальність
  • зовнішні зв'язки, партнери та постачальники
  • охорона навколишнього середовища та енергоефективність
  • постійне вдосконалення процесів і постановка цілей

Дотримання нормативних вимог є найважливішим компонентом, що визначає всі наші дії і поведінку, пов'язані з бізнесом.